Wil jij meer weten over

SV IMPERIA

In de bruisende gangen van de Hogeschool van Amsterdam is een bijzondere gemeenschap ontstaan: SV Imperia. Wat begon als een klein groepje studenten met een passie voor Accountancy en Finance, is inmiddels uitgegroeid tot een levendige vereniging. Of je nu op zoek bent naar een platform om je academische inzichten te delen, je netwerk uit te breiden, of simpelweg om met vrienden te skiën in de winter, SV Imperia biedt het allemaal. We zijn meer dan een studievereniging; we zijn een familie. Een plek waar elke student zich thuis kan voelen en kan groeien, zowel professioneel als persoonlijk.

Onze Missie

Bij Imperia geloven we dat de universitaire ervaring verder gaat dan alleen studieboeken en colleges. Het gaat om het smeden van levenslange vriendschappen, het ontwikkelen van professionele netwerken en, ja, ook het genieten van die welverdiende borrels na een zware tentamenweek. Ons doel is om een evenwicht te vinden tussen academische excellentie en sociaal welzijn, en om elke student de tools en kansen te bieden om zowel in hun studie als in het leven te excelleren. Bij Imperia staan talent, ambitie en gezelligheid altijd centraal.

Socializen

Ontmoet leuke medestudenten, maak vrienden en wissel verhalen uit!

Feesten

Wij zouden geen studievereniging zijn zonder onze leuke feesten!

Netwerken

Vind jou droombaan & stage via ons uitgebreide netwerk van partners.